Gambar Penanggal

SEDIM – Penemuan objek menyerupai wajah manusia bersaiz sebiji buah ...

SEDIM – Penemuan objek menyerupai wajah manusia ....

aku memang peminat cerita seram tapi aku takde la obses dengan ...

aku memang peminat cerita seram tapi aku takde la ....

Gambar: Filem Penanggal - Tayangan Perdana

Gambar: Filem Penanggal - Tayangan Perdana....

penanggalan dikatakan akan dipelihara oleh wanita bagi tujuan ...

penanggalan dikatakan akan dipelihara oleh wanita ....

Gambar: Filem Penanggal - Tayangan Perdana

Gambar: Filem Penanggal - Tayangan Perdana....

Gambar Hantu

Gambar Hantu....

Alahai, kita yang tengok pun sudah seram sejuk apa entah lagilah yang ...

Alahai, kita yang tengok pun sudah seram sejuk apa....

Gambar original.. kejadian berlaku di rumah kakak sy di kuala ibai ...

Gambar original.. kejadian berlaku di rumah kakak ....

Tetapi, kami difahamkan sekarang banyak pengamal ilmu penanggal ini ...

Tetapi, kami difahamkan sekarang banyak pengamal i....

Ketika penanggalan terbang, ia dipercayai berupa cahaya putih ...

Ketika penanggalan terbang, ia dipercayai berupa c....

Eh macam takut je korang? Kami baca entri nie tepi kubur tak heran pun ...

Eh macam takut je korang? Kami baca entri nie tepi....

Gambar: Filem Penanggal - Tayangan Perdana

Gambar: Filem Penanggal - Tayangan Perdana....

Gambar seksi Fasha Sandha dalam filem Penanggal dipotong

Gambar seksi Fasha Sandha dalam filem Penanggal di....

As promised semalam, ini antara gambar-gambar artis Malaysia dan ...

As promised semalam, ini antara gambar-gambar arti....

Kisah mengenai Hantu Penanggal semakin berkurangan pada hari ini ...

Kisah mengenai Hantu Penanggal semakin berkurangan....